Klachten

Helaas werken er bij SuperStropdas alleen maar mensen en die maken soms fouten. Mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met onze producten of dienstverlening, dan kun je via onderstaand formulier, of een mailtje naar info@superstropdas.nl je klacht kenbaar maken. Wij zullen er dan alles aan doen de klacht te verhelpen en samen een passende oplossing te vinden.

    * = deze velden zijn verplicht.

    Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Helaas zijn er een aantal klachten waar wij weinig aan kunnen doen, zoals:

    Mijn bestelling is te laat gearriveerd.
    Omdat wij de meeste bestellingen per envelop versturen, zijn wij afhankelijk van PostNL voor een tijdige bezorging. Met name in December merken we echter dat PostNL de normale bezorgtijd van 24 uur niet altijd kan nakomen en bestellingen daardoor soms te laat arriveren. Zie ook wat PostNL daar zelf over zegt. Mocht je bestelling te laat arriveren, dan kun je deze uiteraard retourneren en zullen wij ervoor zorgen dat je z.s.m. je geld weer terug hebt.

    Mijn bestelling is helemaal niet gearriveerd.
    Helaas gebeurt het soms nog wel eens dat een bestelling helemaal niet arriveert. Bijvoorbeeld doordat een adres onjuist is, of doordat de envelop niet in de brievenbus past. In de meeste gevallen ontvangen wij deze enveloppen dan weer retour van PostNL en zullen wij contact opnemen om de bestelling toch nog te kunnen bezorgen. Omdat we voor de enveloppen geen Track&Trace code hebben, kunnen we hiervan helaas niet altijd achterhalen waar het mis is gegaan. Mocht je een week na je bestelling nog niets hebben gehoord of ontvangen, neem dan even contact met ons op, zodat we dit uit kunnen zoeken en oplossen.